Verbeterpunten
Binnen Yarin Jeugdhulp zijn wij dagelijks bezig om onze zorg nog beter te maken. De ervaringen van onze cliënten vinden wij hierbij heel belangrijk. Wanneer je een idee of verbeterpunt hebt, dan horen wij dat graag. Wij willen dat onze cliënten onze zorg als zeer positief ervaren. Dus heeft u een goed idee of een verbeterpunt, vertel het ons via onderstaand feedbackformulier!
Klachtenregeling
Bent u ontevreden over de zorg van Yarin Jeugdhulp? Dat is niet onze bedoeling! Laat het alstublieft weten. Wij gaan graag met u in gesprek en verwachten samen tot een passende oplossing te komen. Wanneer dit onverhoopt niet lukt, of wanneer u het gesprek liever wilt doen samen met een onafhankelijk persoon, dan kunt u contact opnemen met de klachten-functionaris. Deze is volkomen onafhankelijk en ondersteunt u bij het indienen en de verdere afhandeling van uw klacht. Yarin Jeugdhulp is aangesloten bij de landelijke vereniging van vrijgevestigde psychologen & psychotherapeuten (LVVP). Ook onze klachtenregeling loopt via de LVVP. Lees hier hoe de klachtenregeling werkt voor volwassenen en hier de regeling voor jeugdigen onder de 18 jaar. U kunt uw klacht kenbaar maken via het formulier onderaan deze pagina.
Complimenten
Heeft u een positieve ervaring met de manier waarop wij binnen Yarin Jeugdhulp onze zorg hebben ingericht? Zijn er dingen die wij absoluut moeten blijven doen? Ook dat horen wij graag!
Heeft u een verbeterpunt, klacht of compliment? Laat dit ons weten via onderstaand feedbackformulier: